چاپ چاپلینو

طراحی و چاپ اختصاصی چاپلینو
  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

نرم افزار رستوران و فست فود سپند

13 مهر 1399 توسط چاپ چاپلینو

پیوند: https://sepand.biz/

شرکت سامان داده پرداز سپند با بیش از ۱۷ سال سابقه در زمینه ی تولید نرم افزار های رستورانی با هدف توسعه و رفع ایراد نرم افزار های موجود در بازار ، جهت مکانیزه کردن  فرآیندهای تولید تا فروش مجموعه های غذایی  خدمات و محصولات نرم افزاری متنوع  با سهولت کاربری و امنیت بالا متناسب با کلیه ی سبک های رستورانی( Table Service، Fastfood،Takeaway و …)  ارائه نموده است. همچنین با ارائه راهکار های تخصصی منجر به به افزایش فروش رستوران، تحلیل عملکرد و کنترل صفر تا  صد فروش، انبار و مالی رستوران میگردد.مفتخریم که تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰ مجموعه : رستوران، فست فود، کافی شاپ، فودکورت، کترینگ و … از نرم افزار رستوران ، نرم افزار فست فود و نرم افزار کافی شاپ سپند و خدمات این شرکت استفاده می کنند.

معرفی نرم افزار رستوران سپند
 
شرکت نرم افزاری سپند با تکیه بر سالها تجربه در زمینه ی نرم افزار رستوران، با هدف بهبود عملکرد سیستم و رفع ایراد نرم افزار های موجود در بازار و ایجاد قابلیت های جدید، اقدام به تولید کنسول جدید صندوق نموده که سبکی نو و تحولی جدید برای کاربران صندوق،به ارمغان آورده است.نرم افزار رستورانی سپند قابل تنظیم براساس سبک و نوع سفارشگیری رستوران دارای مد Fast food،Table service و Takeaway می باشد و همچنین دارای چند تم متنوع (به صورت کاملا گرافیکی) و قابل انتخاب توسط کاربر می باشد.

از قابلیت های مهم نرم افزار رستوران سپند، میتوان به:

 نمایش پلن میزهای سالن برای مجموعه های Table Service

 کلید جادوگر(امکان انجام چندین عملیات به صورت همزمان با لمس یک کلید)

 اتصال به اسنپ فود

 امکان رزرو سالن

 و …

اشاره نمود.

 نظر دهید »

چاپ جعبه چاپلینو

13 مرداد 1399 توسط چاپ چاپلینو

پیوند: http://chaplino.com/

بسته بندی و تبلیغات
برای ایجاد تمایز دو عامل مهم در اختیار داریم ، یکی شکل فیزیکی و یکی طرح و شکل گرافیک بسته بندی . کار تبلیغات یک کار کاملا ارتباطی است همچون تمام فعالیت های ارتباطی که پیام میان فرستنده و گیرنده را رد و بدل می کند بر این اساس بسته بندی باید معرف محصول خود باشد تا بتواند پیام طراحی بسته بندی محصولات اگر با خلاقیت و تنوع بالا همراه باشد میزان فروش محصول را به حداکثر می رساند .

یکی از وظایف تبلیغات تولید کننده را به خریدار برساند و بین آنها ارتباط برقرار نموده و اطلاع رسانی میکند این است که تصویر بسته بندی را در ذهن مشتری حک کند و از آنجا که تکرار اساس یادآوری است یکی از ارکان در تبلیغات طراحی خلاق و محتوای موثر یک بسته بندی نیز هست.

بسته بندی و برند
طراحی و چاپ بسته بندی برای ایجاد یک برندینگ جایگاه نام تجاری را تقویت میکند موجب ایجاد و بالا بردن ارزش نام تجاری میشود و به محصول و برند شخصیت میدهد بسته بندی چهره کالاست چون مشتری از طریق بسته بندی محصول را شناسایی میکند بسته بندی سبب ساز اولین ارتباط مستقیم با مشتری است و تا حد زیادی وظیفه ارائه یک تصویر ذهنی مطلوب از کالا را به مهمترین تصویر و تعیین کننده ترین است حتی در یادآوری اشخاص بعد از ۲٠ سال به ذهن ما می آید این قاعده در مورد طراحی بسته بندی کالا هم صادق است ایجاد انگیزه برای خریدار ، به ویژه برای یک محصول جدید، بیش از هر چیز به کیفیت و تاثیر بصری بسته بندی مربوط میشود .

ایجاد تمایز اولین قدم است
بسته بندی و بازاریابی
بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی است و به یک بازار بالقوه ، همراه با دیگر عناصر بازاریابی ( قیمت کالا ، مکان و تبلیغات پیشبردی ) پنجمین عنصر آمیخته بازاریابی را تشکیل می دهد.

وظیفه تصمیم گیری در مورد بسته بندی تا آنجا که به حمل و نقل کالا و حفظ سلامت آن مربوط می شود ، با مدیران تولید است و تا آنجا که به اطلاع رسانی و ایجاد انگیزه فروش ارتباط پیدا می کند ، با مدیر بازاریابی است. تحقیقات مختلف بازاریابی نشان داده اند که طراحی بسته بندی ، جزو موثرترین ابزار بازاریابی برای فروش است زیرا رفتارخرید یک فرآیند غیر عقلانی بوده و بسته بندی در آن موثر است . از آنجایی که بسیار از خریدهای مصرف کننده توسط عواطف وی هدایت می شود و اغلب با نیازهای عاطفی مصرف کننده ارتباط برقرار میکند . مصرف کننده ، یک تصویر را می خرد نه فقط محصول را تحقیقات نشان داده اند که وقتی مصرف کنندگان نخست به یک بسته بندی زیبا نگاه می کنند، تمرکز آنها اغلب بر محصول نیست ، بلکه یک رویا با یک تصویر را در ذهن خود ایجاد می کنند.

بسته بندی و فروش
طراحی گرافیک بسته بندی در فرآیند جدید فروش ، فروشنده ای وجود ندارد که در باره محصول توضیحی بدهد . این خود محصولات هستند که کالای درون خود را می فروشند و ایجاد انگیزه و القای نیاز برای خرید می کنند. امروزه الگوی فروشگاه ها بر می گزیند. در چنین وضعیتی فروشندگان ، نقش کمتری در فروش دارند و وظیفه فروشندگی ، که منقل کردن اطلاعات محصول به مصرف کننده است باید توسط بسته بندی انجام شود . به تعبیری بسته بندی ار به عنوان فروشنده خاموش می شناسند . ویژگی های بسته بندی باید به گونه ای باشد که خریدار آن را به یاد بسپارد و برای خریدهای مکرر بعدی در نظر بگیرد طراحی یک بسته بندی خوب ، اقتصادی ترین شیوه افزایش فروش است.

چاپ روی بسته بندی
چاپ روی بسته بندی یکی از مهمترین بخش های صنعت چاپ است . در این بخش انواع فناوری و روش ها برای چاپ روی موادی مانند کاغذ ، فلز ، پلاستیک ، چوب ، شیشه ، سرامیک و غیره استفاده می شود. اگر چه بسته بندی ، بیشتر برای حفاظت از محصول است ولی در عین حال برای جلب توجه مشتری می بایست از طراحی و کیفیت مطلوبی برخوردار باشدهمچنین چاپ روی بسته بندی جنبه اطلاع رسانی و تبلیغاتی نیز می تواند داشته باشد.به علت تنوع مواد و محصولات تولیدی و اشکال و اندازه های مختلف آن ها در بسیاری از موارد چاپ روی برچسب نیز برای محصول در نظر گرفته میشود

 سایت چاپلینو

 نظر دهید »
خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

چاپ چاپلینو

مجموعه چاپلینو فعالیت خود را از سال 1384 آغاز نموده است.هدف شرکت توسعه خلاقیت و طراحی سفارشات مشتریان در راستای رسیدن به بسته بندی و چاپ شکیل مطابق با معیارهای روز دنیا می باشد. این مجموعه با تکیه در دانش فنی وتجربه خود سعی دارد در زمینه چاپ و بسته بندی نیاز مشتریان را بر آورده سازد.

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟

پیوندهای وبلاگ

  • فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی گلاریس
  • چاپ جعبه | طراحی و چاپ چاپلینو
  • نرم افزار رستوران و فست فود سپند
  • نرم افزار رستوران و فست فود سپند
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس